اکانت اتورایز فلش و حل مشکل خاموشی شیائومی

سرویس رسمی حل مشکل روشن نشدن گوشی شیائومی و فلش به صورت آنلاین

سرور آنبریک و فلش تمام مدلهای شیائومی از 2010 تا 2022

تعمیر شیائومی در محل به صورت ریموت بدون مراجعه فیزیکی
(مدلهای مدیاتک و کوالکام)

نکات مهم قبل از ثبت سفارش که باید به آنها توجه کنید!

 

مدلهایی که در لیست بالا قرار ندارند نیاز به استفاده از این سرویس رسمی ندارند می توانید جهت کاهش هزینه های خود از سرویس غیر رسمی اکانت اتورایز فلش و حل مشکل خاموشی شیائومی که بسیار ارزان قیمت می باشد استفاده کنید.

تمام فایلها و موارد مورد نیاز جهت انجام کار توسط کارشناسان دابلیورید پس از ثبت درخواست برای مشتری به صورت لینک دانلود ارسال می گردد.

بله نوع وضعیت Find Device در انجام عملیات فلش و ترمیم بوت توسط این سرویس اکانت اتورایز حل مشکل خاموشی شیائومی موثر می باشد لذا در صورتیکه وضعیت Find Device: ON می باشد باید از سرویس غیر رسمی استفاده کنید زیرا این سرویس رسمی اکانت اتورایز حل مشکل خاموشی شیائومی پشتیبانی نمی کند جهت چک نمودن وضعیت Find Device به روی اینجا کلیک کنید و وضعیت آن را بررسی کنید.

دستگاه های شیائومی که دارای نقص سخت افزاری هستند شامل پشتیبانی نمی گردند لذا پس از اتصال و فلش به صورت آنلاین در صورتیکی مشخص گردد نقص سخت افزاری می باشد هزینه مستردد نخواهد شد.

از این سرویس اکانت اتورایز حل مشکل خاموشی شیائومی نیز جهت نصب رام های مهندسی یا همان ENG Firmware می توانید استفاده کنید لذا به درخواست مشتری انجام می گردد.

هزینه پرداختی فقط بابت یکبار انجام کار بروی یک دستگاه شیائومی می باشد لذا در صورتیکه دستگاه شیائومی مشکل سخت افزاری داشته باشد یا USB سیستم یا کابل و… مشکل داشته باشد و یا کلیه مشکلات از این قبیل که باعث از بین رفتن اکانت اتورایز شیائومی گردد و یا دستگاه ناقص فلش گردد یا اختلال ایجاد گردد به هیچ وجه هزینه را شرکت شیائومی عودت نمی کند و باید مجددا ثبت درخواست کنید و همچنین گروه دابلیورید هیچ مسئولیتی را نمی پذیرد و هزینه مستردد نخواهد شد.

بله طور معمول نیاز به باز کردن در پشت دستگاه شیائومی می باشد اما در صورتیکی گوشی به حالت فست بوت می رود و نمی خواهید درب پشت گوشی را باز کنید می توانید از قسمت انتخاب وضعیت دستگاه گزینه سوم را انتخاب کنید در این صورت در ازای پرداخت هزینه اضافه ما دستگاه شیائومی شما را بدون باز کردن به حالت EDL خواهیم برد! لذا در هنگام ثبت سفارش وضعیت دستگاه شیائومی تان را بررسی کنید و بهترین حالتی که تمایل دارید را انتخاب کنید همچنین اگر درب پشت گوشی را باز نموده اید و جهت بردن گوشی به حالت EDL نیاز به تصویر Test Point دارید در بخش فایل های تعمیرات شیائومی موجود می باشد.

انجام این خدمت کاملا تضمینی و تست شده و با درصد موفقیت بالا می باشد.