سامانه درخواست ترمیم سریال شیائومی

سرویس حل مشکل شبکه و IMEI شیائومی به صورت آنلاین

تعمیر شیائومی در محل به صورت ریموت بدون مراجعه فیزیکی
(مدلهای مدیاتک و کوالکام)

نکات مهم قبل از ثبت سفارش که باید به آنها توجه کنید!

 

مدلهایی که در لیست بالا قرار ندارند فعلا پشتیبانی نمی گردند .

تمام فایلها و موارد مورد نیاز جهت انجام کار توسط کارشناسان دابلیورید پس از ثبت درخواست برای مشتری به صورت لینک دانلود ارسال می گردد.

دستگاه های شیائومی که دارای نقص سخت افزاری هستند شامل پشتیبانی نمی گردند لذا پس از اتصال و ترمیم به صورت آنلاین در صورتیکی مشخص گردد نقص سخت افزاری می باشد هزینه مستردد نخواهد شد.

به مفهوم تغییر سریال IMEI فعلی گوشی به منظور بازگردانی و بازیابی سریال فابریک ثبت شده روی جعبه بروی گوشی شیائومی با مادربرد جدید انجام پذیر می باشد.

هزینه پرداختی فقط بابت یکبار انجام کار بروی یک دستگاه شیائومی می باشد لذا در غیر این صورت گروه دابلیورید هیچ مسئولیتی را نمی پذیرد و هزینه مستردد نخواهد شد.

مدلهای دارای پردازنده کوالکام نیاز به باز کردن در پشت گوشی دارند ولی مدلهای دارای پردازنده مدیاتک معمولا نیاز به بازکردن درب پشت گوشی ندارند مگر در موارد خاص که به درخواست کارشناس دابلیورید باید درب پشت باز شود.

برخی از مدلهای بالا که مقابل آنها عبارت Unlocked درج شده است بدین معنی میباشد که نیاز به باز کردن بوت لودر دارند لذا قبل از ثبت سفارش بوت لودر گوشی را آنلاک کنید در صورتیکه امکان آنلاک بوت لودر وجود ندارد با پشتیبانی فروشگاه هماهنگ کنید.

انجام این خدمت کاملا تضمینی و تست شده و با درصد موفقیت بالا می باشد.