سامانه درخواست حذف دائمی MI Account شیائومی

سرویس رسمی حذف می اکانت شیائومی به صورت آنلاین

حذف دائمی می اکانت شیائومی از طریق سرور رسمی بدون مراجعه فیزیکی
(مدلهای مدیاتک و کوالکام)

نکات مهم قبل از ثبت سفارش که باید به آنها توجه کنید!

 

مدلهایی که در لیست بالا قرار ندارند نیز کاملا پشتیبانی می گردند لذا اگر مدل دستگاه شیائومی مد نظرتان در صورتیکه در لیست بالا قرار ندارد به پشتیبانی اطلاع دهید تا آن به لیست اضافه نماید

جهت بدست آوردن کد چند رقمی Unlock Code باید 10 بار به صورت پشت سر هم بروی علامت قفل در صفحه سیاه رنگ قفل MI Account در صفحه دستگاه شیائومی مورد نظر کنید تا عبارت Unlock Code ظاهر گردد سپس باید آن را در فرم بالا در بخش کد آنلاک Unlock Code وارد کنید تا به صورت فوری درخواست شما را برای شرکت شیائومی ارسال نماییم.

از زمان ثبت درخواست و ارسال کد چند رقمی ظاهر شده در صفحه سیاه رنگ قفل MI Account برای کارشناسان دابلیورید بین 1 تا 24 ساعت زمان نیاز است تا این خدمت توسط شرکت شیائومی اجرایی گردد ، بدهی است نتیجه متعاقبا به مشتری اعلام خواهد شد.

هزینه پرداختی فقط بابت یکبار انجام کار بروی یک دستگاه شیائومی می باشد لذا در غیر این صورت گروه دابلیورید هیچ مسئولیتی را نمی پذیرد و هزینه مستردد نخواهد شد.

خیر این سرویس نیاز به باز کردن درب پشت گوشی ندارد ارسال کد چند رقمی ظاهر شده در صفحه قفل MI Account برای کارشناسان دابلیورید کفایت می کند.

بله هیچ محدودیتی دیگر وجود ندارد و می توانید گوشی را فلش یا آپدیت کنید.

بله هیچ محدودیتی دیگر وجود ندارد و می توانید گوشی را فکتوری ریست کنید.

بله هیچ محدودیتی دیگر وجود ندارد و می توانید Mi Account جدید ساخته و سپس به صورت رسمی درخواست آنلاک بوت لودر نمایید.

خیر در این نوع سرویس رسمی مدلهای Lost شده (مدلهای سرقتی یا مفقودی رد درخواست شده توسط شیائومی) پشتیبانی نمی گردد و در صورت ثبت درخواست و ارسال درخواست به شرکت شیائومی چناچه مشخص گردد گوشی ثبت درخواست شده Lost شده باشد وجه دریافتی مرجوع نخواهد شد زیرا شرکت شیائومی وجه ای را مرجوع نمی کند بنابراین فقط دستگاه های Clean پشتیبانی می گردد.

جهت چک نمودن وضعیت Lost یا Clean گوشی شیائومی به واتساپ یا تلگرام یا شماره پشتیبانی پیام دهید و هماهنگ کنید تا نتیجه آن بررسی و مشخص گردد.

خیر بررسی کشور در این نوع سرویس اهمیتی ندارد زیرا این سرویس به صورت جهانی می باشد و پیدا کردن کشور جهت ثبت درخواست در این سرویس نیاز نمی باشد.

در این نوع سرویس رسمی جهانی میزان موفقیت آن 100 درصد می باشد و هیچ ریسکی به همراه ندارد بدهی است چناچه درخواست حذف می اکانت ثبت شده از سوی شرکت شیائومی ریجکت گردد هزینه به صورت کامل بدون هیچ کسر وجه ای به مشتری عودت خواهد شد بنابراین با اطمینان ثبت درخواست کنید.

انجام این خدمت 100 درصد کاملا تضمینی و تست شده و با درصد موفقیت بالا می باشد.